God förmiddag

Jag vill ju jobba denna veckan, men då kan det vara ganska smart att vara vaken när man får erbjudande om ett pass! Jag fick ett sms vid 06:00 imorse, klockan ringde 07:50 men jag vaknade inte av någonting. Drömde en dröm just under denna tiden faktiskt. Drömde att Jonna och jag var i Egypten men att jag hade skrivit in mig i ett annat namn och fick tillslut betala hotellet för två vistelser av någon konstig anledning.. Ja, drömmar är väl inte alltid logiska. Men om jag ska dra lärdom av detta så får jag väl försöka vakna vid 06 för att vänta och se om jag får något sms om jobb. Sen somna om isåfall. :)
 
Nu kaffe! Sen ska jag gå en långpromenad, måste röra mig. Två veckor stilla, måste vara något slags rekord. Duracell måste ladda i två veckor sen smäääller det. ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0