Godmorgon! :)

Nu vet jag varför jag inte har vaknat av väckarklockan... Jag hade den inställd på "ingen ringsignal" haha! Så himla bra är jag ibland. Idag vaknade jag vid 8:30 och ba MEN THERESE sluta sova så himla länge. Sen fick jag min uppenbarelse och gick in och ändrade inställningarna. Snacka om att den fungerade sen.
 
Innan vi åkte till Egypten kände jag mig inte alls fin utan smink, vit i ansiktet och allmänt vintertrött. Det är en väldigt stor skillnad med lite solbränna i ansiktet. Därför längtar jag också till Teneriffa nu när jag flått bort mycket av det. :D Fem dagar kvar.
 
Efter en kopp kaffe, en äggmacka och lite våra bästa år ska jag sen kolla lite om jag kan läsa in lite på matematik-kursen. Efter som att båda kurserna jag valt går parallellt så kommer jag missa väldigt mycket. Jag har ändå inget att göra just nu så kan lika gärna starta lite. Inget jobb idag heller alltså! Skulle tackat ja igår om jag bara hade kommit på det där med väckarklockan tidigare ;D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0