GOLF Costa Adeje

Vi hade en ganska sen starttid denna förmiddag, 11.22 skulle vi gå ut. Så vi hann äta en lugn frukost och sedan åkte vi taxi till golfklubben. Jättefin bana! :) Vi köpte golfbil igen (J fortfarande sjuk.) Men denna gången var Ulf med till golfbanan och man får bara åka två i en golfbil. Så jag fick gå väldigt mycket denna dag, vilket jag var glad för!
 
Vi fick spela med ett äldre par från Lerum. De envisades med att kalla mig "Jessica" hela dagen och tillslut kunde jag inte säga emot så de fick kalla mig Jessica :)
 
Jag spelade väldigt bra.. Sänkte mig och har nu 18,5 i handikapp. Inte helt fel.
 
Uppvärmning
utslag
 
Fin utsikt.
 
Jonas mådde dåligt igen så vi gick och åt på en trevlig restaurang på kvällen och sen taxi hem för att nana! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0