Golf Las Americas

Vi gick upp vid 06:30 och skulle iväg på en tidig golfrunda! :) Vi kom till Las Americas och solen hade ännu inte gått upp. Det var kolsvart! Vi hyrde en golfbil och ställde oss för att värma upp på driving rangen. När solen väl började gå upp gick det fort! Det blev ljust och vi fick gå med en 17-årig kille med 2 i handikapp! Galet. Jag spelade HELT ok för att vara första rundan mitt i vintern.
 
Utslag på Las Americas.
 
Riktigt fin utsikt!
 
Sen åt vi hamburgare och hängde vid Poolen fram till kvällen! :)
 
En kall en vid p-p-poolen.
 
Pina Colada på balkongen
 
Sen kom Uffe över innan vi skulle ut på kvällen!
 
jag fick min Tiramisu, fasen va gött det är!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0