Golfledig tisdag.

Vi vaknade av att vi hade fått sova ut ;) Vi gick ner och käkade frukostbuffe och sen var det dags att ta sig ner till havet för en dag av sol och bad! Vi gick ner till havet, låg och solade  / läste bok hela dagen. Hur skönt som helst. Vi åt sedan på en restaurang nere vid vattnet.
 
Min gos vid vattenbrynet
 
Me
 
Sen var jag tvungen att bada i poolen också. Den var inte uppvärmd så det tog ett tag innan man var i...
 
På kvällen blev J ännu sämre och vi fick äta på hotellet för han orkade inte ta sig längre.
 
Så det blev en kväll med mig själv och min bok! Medan Jonas sov läste jag ut en deckare på två dagar bara. Under resan hann jag läsa två böcker till = mycket ensamtid.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0