Handbollsträning

Jonas väckte mig genom att kasta en limpa bröd på mig i sängen. Gjorde ganska ont faktiskt, det var nog inget färskt bröd. Tur åtminstone att limpan inte varit fryst då hade jag kastat tillbaka den på honom! Han påpekade att jag skulle steka ägg till honom och göra kaffe men det slutade med att han gjorde det. Dock blev ägget inte alls som jag ville ha det, jag vill ha mitt ägg vändstek med lite salt och peppar bara. Han gjorde gulan helt lös och med salladskrydda på (?!) Börjar undra om han inte gjorde så bara för att han i framtiden ska få slippa göra frukost.
 
 
Vid 14:00 ska jag fika hos mor å  far. Mest för att lämna tillbaka lite saker jag lånat inför våra resor. De ska ju ut och resa den 9e feb! 14 dagar på Mauritius all inclusive. Låter jättetråkigt ;) Efter fikat ska jag låna bilen och skjutsa mig själv, Caroline, Madde och Matilda till handbollsträningen. Lite farligt att ha lagets alla fyra stjärnor i samma bil om det skulle hända något. ;) Självsäker.se
 
Såååååå nu ska jag plugga lite ortogonala projektioner av vektorer på linjer. YAY
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0