iPhone skal på posten

Jag satt i måndags och beställde hem lite skal till telefonen! Idag kom tre av dem åtminstone. Alltid lika kul med paket, oavsett om man vet vad det är eller inte! :D Är nöjd med skalen också, förutom det jag tänkte ge till mamma. Får se om det är snyggare på.Tråkigt att ge bort fula saker... oh well. Jag hade ju inte behövt ge något alls så det är väl OK ändå. Jag ska åka upp och hämta telefonen ikväll, ska bli skönt att få en smartphone igen. Man känner sig handikappad utan. Sorgligt.
 
MATEMATIK
 
Idag var det skola från 08:00- 15.00, imorgon blir det jobb igen. Dagarna går så fort! Jag hinner inte med. På fredag förmiddag innan begravningen får jag ta ikapp allt jag inte hunnit med denna veckan. Var helt slut igår efter en lång dag så jag orkade inte tänka mer. Kanske därför jag vaknade med huvudvärk, tänkt för mycket helt enkelt. Som träningsvärk när man tränar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0