iPhone

Jag ska få en iPhone 4s, typ idag tror jag? ;D Hur som helst, jag tänkte därför sälja min gamla. Så jag tänkte att jag vill ju bara bli av med den och få typ en femhundring på köpet. Så jag slänger ut den på blocket för 500. Men efter att ha kollat runt lite såg jag att dom ligger på minst 1000 spänn och då är de låsta till en viss operatör o.s.v. så J tvingade mig att åtminstone ta 800 kronor för den. Jag tänkte att det ringer kanske någon stackare efter några dagar som trots allt vill ha den. Men efter en minut efter den ens kom upp, så hade det redan ringt en och det ringde två under vårt samtal. Sen fortsatte det så hela kvällen. Det ringde och smsades hela tiden. Så jag fick ta bort annonsen innan jag ens är säker på att jag får sålt den idag! Men den är ju lite småsliten på baksidan o.s.v. så jag tycker 800 är rätt rimligt. Fast nu får han ju inte direkt pruta på den, jag har ju någon köpare till den där ute ;)
 
Nu ska jag hoppa i bilen till jobbet! :) Sen ikväll ska jag och J på ett möte om investeringar, ja det ska vi faktiskt. ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0