Jobbet

Gick upp alldeles för tidigt för att må bra, drack en snabb kaffe och TACK och lov att Jonas lånade mig bilen. Jag åkte mot jobbet och hade GPS, såklart! Men den visade fel. Jag fick smått panik där jag körde och tillslut bestämde jag mig för att köra in till kanten och googla det, men när jag svängde in så stod jag PRECIS utanför jobbet haha! Tur man har, så jag körde in där. Såg helt vilsen ut utanför kontoret och fick sedan hjälp av en man där. Han visade mig hur jag skulle stämpla in och sedan var det bara att leta upp någon som kunde visa mig var jag skulle. Under dagen har jag packat en himla massa choklad! Snickers, Twix, bounty o.s.v. Även byggt displayer och inte vilat en sekund. Så nu har jag sjukt ont i benen, typ växtvärk smärta.
 
Guuud vad jag gillar dig!
 
Efter jobbet åkte jag hem, bytte om och åkte igen. Åkte in till stan för att träffa Mirna och Sandra! Vi lekte bland annat med färgpennor inne på "Akan" Akademibokhandeln ;) Skoj!
 
 
 


Kommentarer
Mathilde

Tack gumma. hoppas du hade en bra resa, du skall väl iväg snart igen. =D

Svar: Vi hade det bra! Bara jobbigt när man ska hem till Sverige igen. Ja vi åker nu på söndag! Hoppas på ännu en bra resa så man orkar med skolan i vår, börjar tröttna lite nu på att plugga nu. Hoppas på att vi får tentaresultaten snart också så man kan släppa det :D Kram!
terrass.blogg.se

2013-01-10 @ 22:00:41
URL: http://carmenmathilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0