Klippa hår

Klippte precis Jonas! Hans hår växer ju sjukt snabbt?! Klippte honom innan julbordet för några veckor sen. Jag blev nöjd denna gången! Förra gången klippte jag hur fult som helst. Så det var inte jättesvårt att slå den klippningen direkt! Hade kunnat sätta en potta på huvudet på honom och klippt runt och det skulle blivit bättre än då ;) (inte direkt.) Egentligen måste jag också klippa mig, men har ingen lust att lägga pengar på det. Vill bara klippa det rakt av. Det kan ju omöjligt behöva kosta typ 200 spänn. Hade gjort det själv om jag hade haft ögon i nacken liksom.
 
mitt mästerverk! Ska skola om till frisör tänkte jag.
 
Nu ska vi åka och handla! Fem ipren senare och jag är PÅ TOPP.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0