Kurslitteratur

Jag letade igenom mina böcker här hemma, samlat på sig en del under åren. Jag är i och för sig lite konfunderad då jag är rätt säker på att jag borde ha fler böcker, kanske är några hos mina föräldrar? Hur som helst, jag vill sälja. Men när jag väl kollar igenom böckerna vill jag behålla dom! Vet inte varför, men vissa böcker gillar jag verkligen. Andra har jag inte ens öppnat i stort sett men vill ändå behålla, varför är det så? Samma sak om man ska rensa ur garderoben, man behåller kläder man inte använt på år och dar i tron om att man "kanske en dag kommer sakna dem." Nej, sälj skiten! ;) Ska spara två böcker åtminstone, de jag gillar bäst!
 


Trevlig kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0