Lördag.

Varit med Angelica i stan, vi tog en fika på Fröken Olsson. Måste säga att Fröken Olsson är riktigt dåligt. Pajen smakade välling och Angelica fick två hårsstrån i sin paj, så hon fick gå och byta den mot äpplekaka. Rätt otrevligt att sitta och dra ut hår ur sin paj. Hängde liksom vaniljsås från hårstrået, man blev jätte-gottesugen efter det! :) Så fikan var väl inte mycket att hänga i julgranen. Däremot fick vi tre timmar att gå på någonting som kändes som 2 timmar och 50 minuter. Nej men tiden gick väldigt fort och oj vad käftarna glappade på oss. Mysigt!
 
Sen gick jag och J en långpromenad och där gick käftarna också haha måste stretcha ansiktet. Resten av kvällen blir lugn, se en film eller något verkar det som. Imorgon ska jag på fika hos mina föräldrar och sedan träna handboll. Efter det är ju helgen slut och en tuff vecka väntar. Kommer vara nöjd med mig själv efter veckan tror jag bestämt.
 
 
Funderar på att färga håret mörkt igen, det går ju ur sjukt fort. Speciellt i solen, men såhär på vintern är det mörkt hår som gäller så får det blir slingor till våren. Som alltid ;D Påhittiga Therese slår till igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0