Make-up

Som tröst för att jag inte hittat något på rean, så beställde jag smink från ELF! Men, mitt förra paket kom aldrig fram. Så om det inte kommer fram nu blir det ingen mer shopping  därifrån.. ÄVEN om det är mitt favoritsmink. -.- Beställde för typ 300 kronor, kommer det inte fram nu kommer jag ha betalat de en massa pengar & inte fått några produkter, då är det inte så billigt längre! :)
 
Jag har ont i bihålorna! Därav min "huvudvärk över vänstra ögonbryn," skulle böja mig fram och ta på mig skorna... Trodde jag skulle svimma, AJ. Inte haft ont i bihålorna innan, kul upplevelse :)
Så jag har tagit några ipren, varit å handlat lite tröstgodis och nu ska vi se på golftävlingen som började igår inatt. Tänkte vara frisk imorgon, tänkte träna. Ju längre jag skjuter upp mitt projekt "att komma i lika bra form som i somras" desto längre tid kommer det ta att hitta tillbaka. Nu tror jag att det skulle gå att fixa på typ 4 veckor..Men godis är gott och jag har feber. Så hejdå tankar om att vara nyttig och hej tankar om att jag förtjänar att sitta här.
 
 
Imorgon är det söndag, sista dagen innan Jonas börjar jobba. Dock jobbar han ju bara en vecka, sen åker vi ju ;) Inte så jobbigt att ta oss igenom. Imorgon ska vi alltså storhandla och fika hos mina föräldrar. Badminton blir det om jag är frisk.
 
Önskar man kunde beställa produkter på internet och få det samma dag!! Kanske någon gång i framtiden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0