Mellandagsrea

Vi svängde förbi Allum idag, tänkte kolla in rean! Dock har jag svårt att shoppa med Jonas, då jag får för mig att han tycker att det är tråkigt och att det inte är samma sak som att shoppa med en kompis. Han skulle ju aldrig få för sig att rota fram plagg och säga "THERESE KOLLA SICKEN SNYGG ;)" Så jag hittade ingenting. Men vi växlade pengar till Teneriffa iallafall, fick något gjort.
 
 
Snart ska vi iväg och träna golf. Första dagen jag är feberfri på hela veckan nu, känns skönt. Skall inte stressa såklart, men man är bra trött på soffan nu! Vi ska åka till Lerjedalen och slå lite bollar. Måste vara i någorlunda form när vi åker, inte så roligt att gå fyra golfrundor och spela som en kratta. Oh well, det är väl dagens sysslor! Allum, golf, matlagning och sen fredagslugn.
 
 
 
Min bror kommer hem från Japan idag också! Runt 19-tiden skall han komma hem, får planera in en kaffe så man kan få reda på hur dom haft det :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0