Nässpray

Jag har nog lyckats smitta Jonas med min härliga förkylning / bihålesmärta. Därför fick jag springa iväg till apoteket och diskuterade med apotekaren rätt länge om vad jag skulle köpa. Det finns nässpray med salt, nässpray med kortison och vanlig nezeril, otrivin och jag vet inte allt. Jag köpte en med kortison och en vanlig nezeril. Hutlösa priser tycker jag nog. Så jag tröstade mig med julmust och pringels. ;D
 
Jag har även slängt igång några tvättar för vi ska ju ha rena kläder med oss på resan tänkte jag. Vi skulle ha tränat golf idag, men Jonas är sjuk så vi får sitta hemma och ladda istället. Hoppas verkligen han kan hänga med på golfrundorna, kul att ta en taxi ensam och fixa allt på banan och sen gå själv under fem timmar haha! Nej tack.. Därför önskar vi honom krya på sig och jag ska se till att han sitter BLICKSTILLA hela dagen. Inte en fena får han röra.
 
 
 
Dags att slänga in en tvätt till! Nu blir det ljusa färger. INTRESSANT.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0