Ost och kex

Mor och far hade varit och handlat i en ostbutik i malmö! Idag när vi kom och hälsade på fick vi smaka på ostar och kex som de hade köpt. Hur gott som helst var det! Jag åt mig mätt på detta dock.. Vi har lagat middag men ingen av oss är hungriga än, så maten får stå på spisen sålänge. Min bror hade ju varit i Japan, mina föräldrar varit i Malmö, Tyskland och Helsingborg medan jag och Jonas varit i Egypten.. Så alla ville berätta om deras resa! Vi hade en del att prata om med andra ord. Vi drack kaffe och mumsade ost under tiden. Sen var det dags att bege sig hemåt igen.
 
Jag har fått tillbaka min feber (ja jag borde vila) så jag sitter i soffan nu med praliner och tycker ÄNNU mer synd om mig själv än innan. Jag vill verkligen jobba i veckan (om jag får några pass) så jag måste bli frisk nu. Om jag får bihåleinflammation vet jag inte heller om det är så bra att flyga? Blir väl ett rätt stort tryck där uppe.. Ska googla mig fram om det skulle bli aktuellt, dumt att oroa sig i onödan :)
 
 
 
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör denna söndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0