Paket

Nu håller två paket på att skickas till mig, wooop :D Om inte sminket kommer fram denna gången blir jag så sjukt irriterad så jag mailar dem och ber dem ge tillbaka allt som tagits från mig och sedan säger att dom kan köra upp något :) Lugnt och fint. Det Jonas beställer kommer alltid fram, konstigt att jag själv haft två saker som inte kommit fram. Plus att vi fått våra grannars post vid flera tillfällen, det är faktiskt inte jättesvårt att läsa på brevlådorna vilka namn som står. Jag klarade ju det! Väldigt bra brevbärare vi har, eller inte.
 
Jag med en pina colada i Thailand. Vi fick inte en enda pina colada i Egypten (Som är vår favoritdrink, detta kan Mirna intyga då hon sett vårt barskåp...) Det ska vi ta igen på Teneriffa!! :D
 
På tal om ingenting så har jag redan börjat packa! Jag tänker lägga ner lite fler varma kläder denna gången, det var ju faktiskt lite kyligt på kvällarna i Egypten. Man vill väl inte erkänna för sig själv att det ju faktiskt kan vara lite kallt! Men jag ska vara bra på att packa rätt denna gången. Jag köpte ju en parfym (som jag bara älskar) på flyget till Egypten. Boss La Femme, vill aldrig att den skall ta slut så den packar jag inte med mig! Det får åka med en Mariah Carey parfym jag fick av Yvonne. Den luktar gott men inte lika UNDERBART som Boss, för den luktar så gott så man inte vill använda den. Snacka om dilemma.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0