Så har vi landat.

Resan hem gick smidigt! Åkte 10:25 från hotellet imorse och kom hem 21:00 till lägenheten (då hade vi även hunnit handlat lite frukost till imorgon.) Dags för skola och verklighet imorgon, så otroligt otaggad som det går att bli faktiskt. Känner mig nästan nervös över hur otaggad jag är, ett enda stort "vill inte." Som en femåring i trotsåldern.. 
 
Vi har haft en OK resa. Trots sjukdomar. Jonas har varit sjuk hela veckan vilket har gjort att vi inte kunnat göra så mycket mer än att spela golf och vara på hotellet. Vi hade ju egentligen velat se vulkanen Teide o.s.v. Men, sånt är livet :) Jag är brun och spelade bra golf, vad mer kan jag begära ;)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0