Sprang

Jag gick ut och "sprang" idag! Vet inte om jag kan kalla det för att springa, men jogga var det definitivt. Det blev bara tre km, så det är väl inget att skryta med men jag är fortfarande snuvig. ;D Imorgon blir det lite styrka och sen blir det fem km på torsdag. Ska hinna springa två gånger till innan Teneriffa tänkte jag, sen blir det ju fyra stycken fem timmars golfrundor där vilket faktiskt är bra träning! :)
 
Vi ska förstora upp en bild på oss och ha i vardagsrummet, jag gillar denna! Men vi ska vänta till efter vår nästa resa innan vi bestämmer oss för vilken. Finns två från Thailand jag gillar lite extra också.
 
Här är en av dom! :) Får se om vi hittar några fina platser på golfbanorna på Teneriffa. Jag har ju redan förstorat upp en på Jonas från Gran Canaria där han spelar golf, kanske blir ett bra komplement till den! :)
 
Idag har jag lyckats höra av mig till chefen där jag ska göra min andra "praktikperiod." Han svarade idag och det  var ett positivt besked. Dock kunde han inte lova att jag får jobba sju månader sträck, men oavsett så verkar det bra! Ska söka några sommarjobb, just in case för augusti månad. Har ju räknat med sju månaders lön liksom. Blir bra detta.
 
Nu väntar jag hem Jonas! IMORGON VILL JAG JOBBA, vem hör mina böner?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0