Surprise

Igår efter att jag hade promenerat till Allum, satt jag hemma och var jätteuttråkad. Så när pappa ringde frågade han "Hur är det?" Så svarade jag "jag är sååå uttråkad." Så vad han än skulle fråga efter det så hade jag ju ingen anledning till varför jag inte skulle kunna.. Men han frågade iallafall om jag ville hänga med på en bio med dem, vi skulle gå på "En oväntad vänskap" på Draken. Jag hängde glatt med, det ångrar jag verkligen inte idag heller! VILKEN bra film! Skratta väldigt mycket, den var väldigt lättsam.. Samtidigt som den berörde ett känsligt ämne. SE DEN! :) Efteråt ville jag väl mest hem, men pappa tyckte att vi skulle dra och käka på Hereford beefstouw. Vilket jag också är nöjd med att jag hängde med på!
 
 
Först och främst beställde vi salladsbordet, godaste salladen jag någonsin ätit utan överdrift. Hade kunnat ta bara sallad hela kvällen och ändå gå därifrån helnöjd.
 
Godaste förrätten, löjrom med tillbehör för 170 kr men stört värt. Sååååååå bra :) Smakade även på pappas sniglar, har inte hunnit lära mig att verkligen uppskatta sniglar än. Men jag försöker!
 
Till huvudrätt tog jag oxryggbiff 180 g. Tog detta med pommes och vitlökssmör. Åh du möra köttbit <3
 
Jag drack päroncider till, egentligen ska man väl typ dricka rött vin eller något men... skitsamma :D
 Blev en helt oväntad onsdag.. Pappa träffade en del han kände, alla frågade "Jaha vad firar ni då?" För dem firade en killes 40:årsdag. Då sa pappa nej det är ju onsdag så Sjömagasinet är stängt så vi fick ta Hereford. Tänk om det vore så väl, att man fick äta så fint varje dag. (Då hade man väl inte uppskattat det dock.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0