Trött!

 
 
 
 
Var en tung dag på jobbet idag! Jobbade med en man som var ganska lat, skulle han gå på toa var han borta i 20 minuter, sen skulle han sitta i massagestolen i 20 minuter och där emellan gick han iväg till andra bord och tjötade istället för att jobba. Så jag var ensam typ halva tiden, vilket blir lite tyngre! "Vi" galgade 1399 plagg! :) Sedan igår hade jag och Victoria beswämt att vi skulle jobba ihop, så då blev det ännu mer snopet att jag fick jobba ihop med honom. Dom hade tagit in lite för många till galgningen så Victoria fick gå upp till LM istället och jag vara kvar där nere. Jag överlevde iallafall!
 
Teneriffaaaaaaaaa
 
Efter jobbet skulle jag skjutsa hem Victoria, men med mitt lokalsinne hamnade jag nästan hemma hos mig innan jag fick vända och köra den enda vägen jag kan som gör att jag hamnar på Nils Ericsson ;) haha. Så himla dåligt. Men skratta gjorde vi åtminstone. Nu har jag öppnat iphoneskal-paket och lite brev och ska ställa mig och laga kyckling till middag! Är dock helt slut i kroppen så får väl sätta mig ner ibland haha, man är fasen inte 20 längre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0