TRÖTT

Vaknade med den där jäkla värken över ögonbrynen, kan inte ens böja mig fram lite innan det gör ont som in I BÄNKEN. Varit sjuk en vecka nu, 7 dagar. Så roligt är det hemma hos Larsson/Hermansson. Jag måste nog lära mig att vila när jag är sjuk. Så fort jag varit hemma någon dag med feber så blir jag så sjukt rastlös, spritter i benen och tro det eller ej men mina ben börjar göra saker utan min hjärnas tillåtelse! Ibland åker benen till Allum och shoppar eller så åker dom ut till Hisingen och tränar golf :S Vilket denna gång resulterat i att mina bihålor vill leka att de är i Hiroshima och ska spränga min hjärna.
 
 
Så nu får jag väl ÄNNU en dag inta raklångt-soffläge. Ska storhandla och träffa mina föräldrar med, tror inte dom tycker det är jobbigt om jag är sjuk. Borde inte smitta efter 7 dagar? Eller vem vet. Kanske lämnar de med huvudvärk av andra anledningar dock, ibland är jag ju lite högljudd.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0