GODMORGON!! :)

Vaknade först vid 06:30 och var nöjd med mig själv, dock råkade jag somna om och vakna klockan 9 - Inte lika nöjd med mig själv ;) Hade en mysko dröm också, helt plötsligt var jag i Mozambique och var på ett labb där(?) Önskar man kunde tyda drömmar ibland alltså... Hur som helst jag ska städa idag, rensa garderoben, skype med BROR. Så mycket saker ;) haha.
 
 
Precis ätit en frukost, kollar på tv. Försöker få sålt min klänning och väntar på svar på ett mail från där jag ska sommarjobba!
 
 
Får njuta av att denna dag är lugn, för imorgon ska jag gå upp strax innan fem på morgonen för att ta mig till kappahl. Så det blir kul. Kommer vara SÅ TRÖTT imorgonkväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0