Handboll och blockerade vägar

Hej! :) Varit väldigt aktiv idag. Började med en timmes promenad imorse med min sambo. Sen promenerade jag upp till mina föräldrar för att låna bilen. Körde till träningen och tränade i 2 timmar. Därefter skulle jag återlämna bilen till min far men möttes av att en buss blockerat en väg där bussar inte ens går.. Hade den kört fel och försökt vända eller har västtrafik en ny idé i hur de ska få folk att ha svårare att komma fram även om dom tar bilen? :) Jag vet inte, men nu får jag köra upp pappas bil imorgon bitti innan han skall till jobbet istället. Får passa på att ta en liten promenad innan frukost. Det är även bra att komma upp vid sju, även om man är ledig.
 
 
Bussen som blockerar HELA vägen upp. :)

Efter en aktiv dag har jag nu efter ett bad bestämt mig för att BARA SLAPPA :D Våffeldagen imorgon så ska ju även handla grädde, glass och sylt så är väl lika bra att jag tränat på bra idag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0