Hektisk dag.

Vaknade tidigt imorse, trots mina bravader igår. Vaknade med huvudvärk dock, inte så oväntat. Om jag hade satsat mina pengar på någonting hade det nog varit på det tror jag ;) Hade sett fram emot en lugn dag, men helt plötsligt fick vi att göra. Först hade vi ett ärende på Järntorget som drog ut över tiden, sen skulle vi fika hos mina föräldrar och jag skulle rensa lite bland farmors grejer, saker jag ville ha och saker som kunde skänkas bort och så vidare. Sen ringer en och vill köpa bilen så vi fick snabbt tvätta/städa ur den och åka ner och möta de potentiella köparna. Men det blev ingen affär. Dock ringde en person en timme senare så vi fick ge oss iväg igen. Denna gången blev bilen såld! Skönt! Blev en promenad hem med kvicka ben av glädjen och vi har nu blivit med volvo!
 
Jag igår! :)
 
Nu lagar vi mat (piroger står på menyn) och det blev en senare kväll än tänkt, men nu ska jag inte röra mig ur fläcken ;) Lite godis ska jag unna mig också, SCCHH.... ;D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0