Japan

Häromdagen bokades en resa till Japan! Längtar. Det är först den 13e juli vi åker så jag har lång tid på mig att längta. Ska bli underbart att få träffa min bror igen. Saknar ihjäl mig! Vi ska äta god mat, se en massa fina tempel och bara ta vara på varandra en vecka. Jag och Jonas bor på New Miyako hotell och vi hoppas det är bra. Centralt och nära till allt. Ska planera lite saker jag vill se också, Kyoto är fullt av kultur!

Vi åker med Finnair och hoppas att resan blir smidig. Det känns skönt att ha något att se fram emot. Jag tycker det är viktigt att planera in roliga saker en tid framöver, det blir som en sporre i vardagen.

Dagen i korthet: träffade mor å far, var på biltema, h&m, Clas Ohlsson ( köpte en ram) och så har vi tvättat Volvon. Den skiner som solen nu! :) Jag fick en jäkla överskottsenergi också så det fick bli 4km löpning för att avreagera mig. Konstigt det där? Kanske är som en på jobbet sa, att jag har trippel adhd! :)

Kram på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0