Kliniskt rent

Städat så rent hemma så jag kunde äta min lunch från golvet om jag ville (jag gjorde inte det.) Hade musiken på högsta och rensade till och med avloppsröret till handfatet och kökskranen, jätteäckligt var det :)
 
Det är nog bara på KappAhl som det finns märken av galgar på golvet.. Vi kallar den "The Sperm-gaggle" - internt...

Rent som aldrig förr, nästan.
 
Köpte en ram i helgen till bilden, visst blev det bra? :) Lite egoistiskt av oss kanske att ha en jättestor bild av oss själva i vardagsrummet, men det är ju trots allt vi som bor här.
 
Har även suttit i solen en timma idag och varit och handlat tillbehör till våfflorna. Köpte glass, grädde, hallonsylt och färska hallon. Det blir nog smaskens! Inget jobb-sms heller, har ju ett rum kvar att städa så det kanske är lika bra att jag är ledig imorgon med. ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0