Kul helg

Mycket som hänt i helgen, roligt tycker jag. (Med tanke på att jag bara pluggade innan.)
 
Vi har sålt bil, blivit med volvo, jag har varit ute och druckit öl med vänner, vi spelade badminton idag och vi har hälsat på mor och far! Planerade sommaren lite också, hoppas verkligen våra planer blir av!
 
Det är väl det som har hänt, jag försöker även sälja min balklänning. Den är för fin för att ligga och "skräpa" i förrådet. Lite jobbigt känns det då den är underbar och jag kände mig som en prinsessa i den! Imorgon är jag ledig, ska städa, rensa ur garderoben och springa. Bara vara med mig själv en dag. Ska bli skönt. INGET PLUGG. Sen är det jobb tisdag/onsdag. Men eftersom vi sålde bilen och inte har  två bilar längre så får jag ta bussen tjugo i sex istället för att ta bilen halv sju. SKILLNAD! -.-
 
min fina klänning! :)
 
Pengarna ska in, får ju inget CSN på två månader. Lite därför jag tänkte sälja balklänningen också, känns bra med lite extra vissa månader :) Speciellt inför sommaren, vi har massor vi vill göra :O
 
 
KRAM!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0