Morgonpromenad

Vaknade innan klockan ringde imorse, i och med att en buss blockerade vägen igår så skulle jag gå upp tidigt för att köra bilen till pappa som ju skulle till jobbet. Jag körde upp bilen och promenerade hem innan frukost för att komma igång på ett bra sätt :) Det var extra gott med frukost sen! Idag står inte mycket på schemat, planerar ju ingenting i och med att jag vill vara tillgänglig för jobb. Så jag ska väl städa (det behövs) och handla saker till våfflorna till kvällen, det är ju våffeldagen ;D Kanske ska försöka få lite sol också, känner mig otroligt blek. Brun utan sol kanske är ett bättre alternativ men jag tycker man blir så orange av det.
 
 
Nu ska jag se på tv ett tag innan jag förhoppningsvis lyckas komma igång med träningen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0