Morrn!

Vi skriver projekt om Hemicellulosa i skolan. Från hemicellulosa till sötningsmedlet xylitol. Så har vi en handledare som talar väldigt dålig engelska. Vi har missuppfattat henne ungefär lika många gånger som vi försökt prata med henne. Så denna gången trodde vi att vi faktiskt förstod varandra. Men det verkar inte så. Nu vill hon att vi lägger till typ 40 grejer (svårt att hitta fakta om) i projektet innan typ imorgon. Det är tentavecka snart liksom. Har inte tid att sitta med projekt hela dagarna. :/ Segt som ** är det iallafall.
 
Vi hade dugga igår, jag behövde 4 poäng för att få 4 poäng till tentan, men fick bara tre poäng på duggan och 3 poäng till tentan. SEGT.
 
Igår var en lång dag i skolan, fast att den inte hade behövt vara det heller. Sen åkte jag buss till jobbet. Vilket jag ångrar när jag slutar och det tar 1 tim å 20 minuter hem.. När det annars hade tagit 20 min med bil.  ;D Jonas bil är på lagning nu också. Vi körde ner den igår och ställde den utanför verkstan. Hoppas inte det kostar miljoner.
 
 
Nu ska jag plugga, exakt hela dagen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0