Nästa fredag

Godmorgon! :) Igår redovisade vi. Det gick "bra", alltså helt okej. Mina knän skakade till och med, förstår inte vad som är så nervöst med att prata lite framför folk. Två av våra gruppmedlemmar kunde ju inte vara där så vi fick läsa deras del direkt från pappret, försökte kolla upp lite men då tappar man ju det direkt. Efter presentationen fick vi typ 6 st frågor. De flesta gick ju att svara på. Men en fråga förstod ingen av oss då  blev det så där härlig tystnad och ett "I don't know....." tystnad... NEXT QUESTION?
 
 
Skönt att ha det överstökat, sen på kvällen igår pluggade jag mest hela tiden, samma som jag skall göra nu under dagen. Ska inte åka in till skolan mer tänkte jag denna veckan. Tentamen på måndag 14:00 och fredag 08:30. Så det är bara att kötta plugg. :) Ska äta frukost nu, sen ta tag i det hele. Tråkigt på bloggen fram till efter tentorna är avklarade. Men sen är jag ledig i 18 dagar, kanske blir roligt? :P
 
 


Kommentarer
Mirna

LYCKA TILLLL <33333

2013-03-07 @ 11:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0