New stuff

Som jag nämnt så är det ibland lite tråkigt i allt pluggande, man får pigga upp sig själv. Så jag tog mig till Vallhamra (visste inte att allt är nybyggt där.) Så jag gick upp dit ICA var förut, men där var inget.. Men jag hittade det nya, herregud så fint det har blivit! Men nog om det... MITT PAKET skulle jag ju nämna. Jag var och hämtade det. Beställde lite gadgets bara typ från USA. Var tvungen att ha en ny laddare till min iPhone. Så för 15 spänn köpte jag två, lika bra? :)
 
Köpte nya skal till mobilen, till min redan stora samling :P
Men det jag gillade mest var glödlampan, det är ett halsband! Lyser i olika färger. Haha, tyckte det var jätteroligt...
Nya armband och nya örhängen, två laddare till mobilen också som inte känns värt att ha på bild. Blir inte så spännande.
 
Har även fått hem ett par nya byxor, men det kommer nog bild på det den dagen jag har på mig dem.. Nu ska jag plugga vidare. Nog med paus..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0