Same old same old

Händer inte mycket här nu faktiskt! Pluggat, sprang en runda och handlade till frysta hallon till en uppfriskande smoothie. Annars har jag ett paket att hämta på posten, får kanske bli imorgon :D

En dag med full fart på plugget. 08:30 på fredag smäller det. Sista tentan med klassen. Sen är det nästan över för de första. Jag har sep-dec i skolan att se fram emot också. Men det känns helt ok. Hade känts jobbigt att inte veta vad jag "skulle göra sen." Framtiden skrämmer lite men jag tror den ser ljus ut. Antar att den skrämmer fler än mig, plugga kan jag ju. Gjort sen jag var 6 år gammal på olika nivåer dock.. Men som nykläckt kemiingenjör till vintern väntar ett nytt kapitel. Känns som att det är dags, såhär 16 år efter första kapitlet ;)

Dags att nana! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0