Skolan

Ska åka in till skolan :) Helt okej vecka om man bara hade behövt åka in på fredagar haha. Men nu blir det typ ett "detta MÅSTE" jag göra. För nu är jag efter en del alltså. Speciellt i matten, dugga på måndag. MÅSTE ha tre poäng åtminstone. Heja mig. Ska plugga hela helgen.
 
Druckit en kopp kaffe, hostat lite och är nu redo att börja promenera i väldigt långsam takt upp till backvägen. Har noll i kondition, blev andfådd när jag klev ur sängen. ;)
 
Är inte uppiffad idag direkt, orkar inte göra mig en smula snygg. För jag sover inte så hejdundrans gott. Men inatt, då tror jag nog på det hela. För idag kan jag inte sova något på dagen som jag har gjort minst fem timmar om dagen denna veckan. Så inatt blir det nog åka av.
 
Igår var jag nära på att shoppa igen, höll på att beställa hem saker från HM. Jonas har smittat mig. Han är värre än mig nu. Fyra par byxor har han beställt hem när han redan har byxor i varenda i regnbågens färger. Så nu får han bara köpa skor/tjocktröjor. Ny regel. Haha och jag ingenting ;)
 
Hoppas ni får en bra fredag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0