Svåraste tentamen ever.

Jag var vid gott mod innan tentamen, kände att "detta skall nog gå." Första uppgiten kändes också överkomlig och jag klarade nog alla utan d) uppgiften. Men sen, sen gick det utför! En fråga på godkänd-nivå kan väl bara vara "visa att du har förstått detta i dess enklaste form", ungefär så. Men nej, man skulle få någon skitsvår utträkning som var dömd att misslyckas redan på a-uppgiften, vilket ledde till att det inte gick att lösa b,c,d-frågorna, även om man kunde i teorin. Varför gör man en sådan svår tenta, vem vill du sätta dit?
 
Därför kommer det nog se ut såhär i sommar, även om jag hade planerat in något helt annat.
 
Hur som helst, omtentaplaneringen började rätt snabbt. Därför glömmer vi detta ett tag, äter en kexchoklad, tar ett bad.. Åker in till stan och äter en god middag med klassen. Sen skall jag nog komma över denna skitdag. Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0