Tenta

Var rätt uttråkad innan tentan, man vill ju bara få det överstökat. Jag blev inte så nervös denna gången, det får ju bära eller brista. En rolig grej var att samma fråga dök upp två gånger på tentan, första gången var den värd 3 poäng och gången efter det bara 2.. Helt plötsligt var det inte lika viktig fakta, sådär tre minuter senare :)

Tror det gick ok, men var klar efter 45 minuter och när jag kom hem var det fortfarande 2 timmar kvar på tenta-tiden. Lustigt det där. Jag har inte pluggat ikväll på matten iallafall, får ta rejält tag imorgon istället. Hjärnan behöver vila :)

Nu ska jag se klart top model Sverige sen blir det en god natts sömn. Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0