1a maj

Gooood eftermiddag. :) Varit och spelat golf i fem timmar, är rätt trött nu. Är även solbränd! :D yay.
 
Hade en rätt jobbig kväll igår!! Min bror försvann tydligen i Japan från sina vänner och de berättade att han var borta. Nu är han iallafall tillbaka och har varit på sjukhuset för sina skador som han fått av någon anledning. Vet väl inte exakt vad som hänt men han ska må bra iallafall. :) Kändes som jag fick panik här hemma för man kan ju fan inte göra någonting överhuvudtaget. Men skönt att allt är i sin ordning, åtminstone nästan :)
 
Jag i TYSKLAND :)
 
Nu har vi ätit middag och jag har försökt rusta upp cykeln lite, ska cykla imorgon till jobbet för första gången i år! :) 80 min cykel om dagen ska nog få ordning på kroppen inför sommaren ;)
 
 
 
Pusskram hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0