Golf och grill

Idag blir det golf på förmiddagen och ikväll blir det grillning hemma hos Linda!! :) Ska bli jättemysigt, glömde ju skriva klart en mening i förra inlägget om just hur mysigt det kommer bli.
 
 
Varit en tuff vecka på jobbet! Märktes på min kropp, efter presentationen jag höll i torsdags så fick jag utslag runt munnen typ och även en svullen ögonlock haha! :) Ser förjävligt ut!? Vem får svullna ögonlock av stress, kanske är någon inflammation eller vagel eller nåt också. Vem vet :) Endast läkaren som jag aldrig går till. Presentationen gick bra iallafall, fattar inte varför jag blir så nervös! Har jobbat mer än 8h/dag denna vecka också, det är mycket nu på jobbet. Dock är jag ledig nästa FREDAG för vi åker till Stockholm!! :) Wopas. Sen är man ledig nästa torsdag/fredag med, men då har jag tenta i algebra..
 
Vi kollar på RESOR till vintern, ni läste rätt. Dock har vi nog gett upp Vietnam lite då det är svindyrt runt jul. Men Bali eller Malaysia ser lovande ut. Vem vet.
 
 
Så nu blir det golf, hoppas på att solen tittar fram ordentligt. Trött på att se blek och trött ut.. Man sitter ju inne åtta timmar om dagen, sen på helgen regnar det ju haha. Typiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0