Golf

I onsdags spelade vi golf på första maj (GRYMT VÄDER JU) fick 36 poäng så spelade riktigt bra. Men igår spelade jag ännu bättre. Sänkte mitt handikapp, så det var kul. Gillar nog Öijared GK mycket ;)
 
 
Vad har hänt annars då tro? Vi köpte fönster i helgen och en altandörr till stugan som vi gör om. Inte det absolut roligaste att lägga pengar på men antar att det kommer bli snyggt och att vi då kommer uppskatta det liksom. Cykeln är fortfarande på lagning och jag betalar 72 spänn/dag för sms-biljetter. HOPPAS DEN ÄR KLAR SNART. Svindyrt ju! Fick dock pengar när jag fyllde år å så sålde jag en gammal golfbag på blocket. Så det klarar sig denna månaden iaf. Men jag håller på att kolla på en ny cykel. Då tänker jag mig att det går runt 5000 på det, ska bara hitta något jag vill ha först. Är sugen på en hybrid, ska ju ändå cykla 90 min/dag nu framöver. Så borde egentligen ha en bra cykel, man är lite snål bara!
 
 
Nu ska jag fortsätta laga mat, sen är det handbollsträning ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0