Bloggande

Mitt bloggande har varit över förväntan sen i typ juni :) Producerat mycket bra här. Men jag hade tänkt lägga ner faktiskt. Händer inte så mycket spännande. Fast egentligen har jag ju haft den bästa sommaren hittills, jag har varit i Japan, varit på Öland, i Stockholm och hade en jättefin vecka på Orust. Antagligen har jag väl aldrig haft mer att skriva om.
 
Grymma utsikten vi har på landet! Så jäkla lyxigt.
 
 
Åter till dagsläget då... Skolan har börjat, jag går i skolan måndagar 10-17, onsdagar 8-17 och torsdagar 8-17 (om vi har labbar). Nu får ni inte tro att jag är ledig tisdagar och fredagar, nej icke! Jag fick erbjudandet att jobba deltid på stället där jag sommarjobbade, så jag jobbar där tisdagar och fredagar. Känns skitkul, ärligt talat är jag riktigt lyckligt lottad. Jag har även fått klart att jag ska få göra mitt exjobb där. Ska få jobba med något jag tycker känns både intressant och roligt, hur många får det? Inget att klaga på alltså. Klart att jag längtar till att vara klar med skolan, men väl där, så kommer jag väl längta tillbaka till skolans värld återigen.
 
Tårtbotten till tårtan jag bakade till avslutningen på jobbet. Snacka om att den RESTE SIG. Hemliga receptet kan fås vid önskemål.
 
Veckan som kommer så väntar en kick-off med det nya projektet jag skall vara med i och vi skall vara på Bishop Arms. I övrigt blir det jobb och skola innan vi i helgen åker till Dalsland för att plocka svamp och återhämta oss efter veckan. Känns stabilt! :)
 
Skriver nog igen ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0